مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-31سياسي

انباشت نهاده های دامی در بندر امام خمینی


رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از انباشت نهاده های دامی در بندر امام خمینی(ره) انتقاد کرد.

- رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از انباشت نهاده های دامی در بندر امام خمینی(ره) انتقاد کرد.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیاز شدید واحدهای دام و طیور کشور به نهاده های دامی، انباشت آنها در بندر امام خمینی(ره) پذیرفتنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدجواد ساداتی نژاد روز شنبه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازسفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به بندر امام خمینی (ره) به خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون یک میلیون و 700 هزار تن ذرت و 600 هزار تن سویا در این بندر انباشته شده است.

وی افزود: بر اساس بررسی های این کمیسیون، سر و سامان دادن به این وضعیت، نیازمند اتصال وزارت جهاد کشاورزی به سامانه بازارگاه، گمرک جمهوری اسلامی و سامانه انبارهای سازمان بنادر و دریانوردی کشور است.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاعاتی در اختیار داریم که نهاده های دامی خارج از مجوز وزارت جهاد کشاورزی توزیع می شود، تاکید کرد: راه اندازی این سامانه ضمن توزیع دقیق نهاده های دامی در سطح کشور، موجب جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت نهاده های دامی در بندر امام خمینی

انباشت نهاده های دامی در بندر امام خمینی