موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-31اقتصادي

دانشجویان ایرانی پشت درهای سفارت ایتالیا/ فروش وقت ویزا 10 میلیون تومان


بسیاری از ایرانیان پشت درهای موسسه برون سپاری شده از سوی سفارت برای دریافت وقت ویزای دانشجویی قرار دارند و هیچ بهبودی در فرآیند دریافت وقت پدید نیامده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز؛ ایتالیا تا همین چند سال قبل به دلیل روال منطقی اعطای ویزای دانشجویی یکی از مقاصد جذاب و مورد علاقه دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل محسوب می‌شد اما این روند در سالهای اخیر و به ویژه امسال با اختلال جدی رو به رو شده است.

کسانی که در ایران متقاضی دریافت روادید دانشجویی برای ایتالیا هستند، دیگر نمی‌توانند به صورت مستقیم با سفارت ایتالیا در تهران در ارتباط باشند چرا که این فرآیند به یک موسسه دیگر برون‌سپاری شده است.

بر اساس اطلاعیه سایت سفارت ایتالیا در تهران، از ژوئن 2018 این مجموعه، ارائه درخواست ویزای ایتالیا را به موسسه‌ای به نام Cox and Kings Global Services Management (Singapore برون‌سپاری کرده است.

مجموعه‌ای که مسئولیت واگذاری وقت ویزا به متقاضیان ورود به ایتالیا را به عهده دارد.

اتفاقی که نه تنها شرایط را برای ایرانیان راحت‌تر نکرده که مسیر بسیار پیچیده‌تری را پیش روی آنها قرار داده است.

عسل که 25 سال دارد و اهل تبریز است، برای دوره فوق لیسانس رشته زبان‌شناسی‌‌ از دانشگاهی در شهر فلورانس پذیرش گرفته اما هنوز نتوانسته وارد ایتالیا شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ایرانی پشت درهای سفارت ایتالیا/ فروش وقت ویزا 10 میلیون تومان

دانشجویان ایرانی پشت درهای سفارت ایتالیا/ فروش وقت ویزا 10 میلیون تومان