مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-31سياسي

مکتب «حاج قاسم» باید در سطح بین الملل به تصویر کشیده شود


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: مکتب سلیمانی ایجاب می کند که این اندیشه و مکتب را برای نسل کنونی و نسل های آینده نه تنها در ایران و منطقه بلکه در سطح بین المللی به تصویر بکشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امیرعبداللهیان در اولین نشست خبری ستاد برگزاری سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: یاد و خاطره قهرمان مبارزه با تروریسم، شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان او را گرامی می داریم.

وی گفت: در هفته های نزدیک به ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بین المللی بغداد هستیم که این ترور با دستور مستقیم رییس جمهور آمریکا به عنوان تروریسم شماره یک در جهان انجام شد و در این حادثه سردار سلیمانی و همراهان شان به شهادت رسیدند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل اظهار داشت: مکتب سلیمانی ایجاب می کند که در دنیای پیچیده کنونی بتوانیم از طرق مختلف این اندیشه ها و مکتب را برای نسل کنونی و نسل های آینده نه تنها در ایران و منطقه بلکه در سطح بین المللی به تصویر بکشیم و از این منظر به دلیل اهمیت موضوع، مجموعه های تحت عنوان بنیاد شهید سلیمانی در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته که این بنیاد با حمایت های مردمی فعالیت خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب «حاج قاسم» باید در سطح بین الملل به تصویر کشیده شود

مکتب «حاج قاسم» باید در سطح بین الملل به تصویر کشیده شود