مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-31حوادث

جزییاتی تلخ از مرگ خانواده ایرانی در راه مهاجرت به انگلیس


دوست نزدیک رسول ایران نژاد، پدر خانواده ای که جانشان را از دست دادند، می گوید: «در حال تلاشیم که اجساد را برای خاک سپاری به کشور بازگردانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: قایق که غرق می شود پدری 35 ساله زیر آب می رود و بر اثر خفگی جان می دهد، در همین حین همسر و دو فرزند بزرگ ترش دچار ایست قلبی می شوند و طفل خردسال آنان هم در تنهایی و بی پناهی گم می شود؛ این تازه ترین خبر از سرگذشت پناه جویان بی پناه در آبراه مانش است و این بار قرعه به نام خانواده سردشتی ایران نژاد خورده است.

خبر بهت آور مرگ پنج عضو یک خانواده؛ رسول ایران نژاد 35 ساله، همسرش، شیوا محمدپناهی 35 ساله، آنیتا ایران نژاد 9 ساله و آرمین ایران نژاد شش ساله و آرتین 15ماهه، بار دیگر وجدان عمومی را به درد آورده و مقامات کشورهای درگیر این ماجرا کرده و همچنین رسانه های مهم دنیا را به واکنش واداشته است.

اخبار می گوید که این خانواده از سردشت در ایران به امید روزگاری بهتر در انگلیس و در کنار خانواده فامیل خود تن به آوارگی دادند که پس از تحمل و طی راهی دشوار سرآخر به خاک انگلیس نرسیدند و در آب های کانال مانش با زندگی وداعی تلخ کردند.

آنها اولین جان باختگان این آبرا ه و سیاست های مهاجرتی دنیای امروز نیستند و در ماه های گذشته بارها اخباری از مرگ انسان ها در همین کانال منتشر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی تلخ از مرگ خانواده ایرانی در راه مهاجرت به انگلیس

جزییاتی تلخ از مرگ خانواده ایرانی در راه مهاجرت به انگلیس