مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-31سياسي

پیام حرکت روز 13 آبان ماه به مردم بیان شود


نماینده ولی فقیه دراستان زنجان،گفت:باید پیام حرکت روز 13 آبان ماه به مردم و به خصوص جوانان به خوبی بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله خاتمی صبح شنبه در جلسه گرامی داشت 13 آبان ماه در محل استانداری زنجان، گفت: انقلاب شکوهمند ما یک پدیده بسیار بزرگ و تاریخی است.

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه را یوم الله و از روزهای تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، یاد آورشد: دراین روز مقدمات لازم برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.

نماینده ولی فقیه دراستان زنجان، گفت: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی سه رویداد مهم رخ داده در 13 آبان ماه است و این روز برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خاتمی با بیان اینکه 13 آبان 1357 به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده و پیام 13 آبان استکبار ستیزی است، تاکید کرد: این روز مختص نوجوانان نیست و همه باید حضور پر شوری در راهپیمایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمریکا در تمام مقتضیات زمانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده است، گفت: 13 آبان یکی از روزهای مهم تاریخی انقلاب اسلامی است که سه رخداد بزرگ در آن اتفاق افتاده است و هرگز فراموش نمی شود و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حرکت روز 13 آبان ماه به مردم بیان شود

پیام حرکت روز 13 آبان ماه به مردم بیان شود