مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-31ورزشي

دیدار با نماینده سیرجان محک خوبی بود/رسیدن به آمادگی لازم زمان بر است


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، دیر آغاز شدن تمرینات و جوان بودن نفرات تیم باید رفته رفته بر هماهنگی بازیکنان بیفزاییم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، دیر آغاز شدن تمرینات و جوان بودن نفرات تیم باید رفته رفته بر هماهنگی بازیکنان بیفزاییم.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس طی دو روز متوالی دو دیدار تدارکاتی انجام داد که در دیدار نخست برابر پاس بندرلنگه به پیروزی 106 بر 66 دست یافت و برابر تیم نظم آوران سیرجان نیز محتمل شکست 78 بر 77 شد.

رضا هنگام پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه طی دو روز دو دیدار تدارکاتی مناسب انجام دادیم که محک جدی برای تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر بود.

وی با بیان اینکه نماینده سیرجان با وجود اینکه در لیگ دسته اول به سر می برد اما از بازیکنان کارآمدی بهره می برد و همچون فصل گذشته از مدعیان جدی لیگ دست اول است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، دیر آغاز شدن تمرینات و جوان بودن نفرات تیم باید رفته رفته بر هماهنگی بازیکنان بیفزاییم.

هنگام پور با اشاره به اینکه با توجه به زمان اندک تا آغاز مسابقات لیگ برتر شاید کمتر بتوانیم دیدار تدارکاتی مهیا کنیم، اضافه کرد: این دیدار برای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با نماینده سیرجان محک خوبی بود/رسیدن به آمادگی لازم زمان بر است

دیدار با نماینده سیرجان محک خوبی بود/رسیدن به آمادگی لازم زمان بر است