مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-31اقتصادي

رشد 10 درصدی پذیرش در رشته های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای


در سال تحصیلی جدید 80 درصد دانشجویان ثبت نامی در رشته های کاردانی هستند که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 10 درصدی آن هستیم.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در سال تحصیلی جدید 80 درصد دانشجویان ثبت نامی در رشته های کاردانی هستند که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 10 درصدی آن هستیم.

ابراهیم صالحی عمران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: درسال تحصیلی جدید 80 درصد دانشجویان ثبت نامی در رشته های کاردانی و 20 درصد در رشته های کارشناسی ناپیوسته بوده اند، بنابراین در رشته های کاردانی نسبت به سال گذشته شاهد رشد 10 درصدی هستیم.

وی ارتقای مهارت برای کمک به اقتصاد کشور را هدف و رسالت عمده دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یک دانشگاه مأموریت گرا عنوان کرد و گفت: این دانشگاه رابطه تنگاتنگی با بازار تولید و کار دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یک دانشگاه مهارتی دارای 176 آموزشکده و دانشکده در سراسر کشور است گفت: این دانشگاه در سطح کشور جمعیت 150 هزار دانشجو را شامل می شود.

وی با اشاره به قدمت دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار داشت: این دانشگاه یکی از دانشگاه های حضوری و رایگان آموزش عالی کشور برای انتقال مهارت بوده و جز دانشگاه های مأموریت گرا برای مهارت آموزی و کمک برای ایجاد اشتغال و تولید به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی پذیرش در رشته های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای

رشد 10 درصدی پذیرش در رشته های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای