مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-30فرهنگي

چراغ «تئاتر مستقل تهران» خاموش شد


مدیر تئاتر مستقل تهران اعلام کرد، با توجه به مشکلات پیش آمده ی ناشی از شیوع کرونا و نبود حمایت های لازم این کمپانی و تماشاخانه آن تعطیل شد.

- مدیر تئاتر مستقل تهران اعلام کرد، با توجه به مشکلات پیش آمده ی ناشی از شیوع کرونا و نبود حمایت های لازم این کمپانی و تماشاخانه آن تعطیل شد.

مصطفا کوشکی در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، از تصمیم به تعطیلی کمپانی و تماشاخانه تئاتر مستقل تهران که فعالیتی متمایز از دیگر تماشاخانه های خصوصی داشت و در چند سال گذشته یکی از پرمخاطب ترین سالن های تئاتری تهران بود، خبر داده است.

او در این یادداشت نوشته است: من مصطفا کوشکی، کارگردان و مدیر تئاتر مستقل تهران این یادداشت را به تاریخ 10 آبان 1399 در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار می دهم با هدف ثبت در حافظه تاریخی رسانه ها و مطبوعات که سندی باشد در بین برگ های کتاب قطور تعطیلی و توقف اماکن فرهنگی - هنری کشور.

تئاتر مستقل تهران در سال های آغازین دهه 90 با تمام کمبودها و سختی ها بنا شد و این تازه سرآغاز راه و حداقل کوشش ما بود برای جامه عمل پوشاندن به رویای تاسیس کمپانی (شرکت/مؤسسه) تئاتر در ایران، آن هم پس از چندین دهه ممانعت و رخوت؛ تا امکان و مجالی باشد که هر گروه تئاتر فعال، مکانی در اختیار داشته باشد که بتواند تمرین کند، داشته هایش را آموزش بدهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ «تئاتر مستقل تهران» خاموش شد

چراغ «تئاتر مستقل تهران» خاموش شد