مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:052020-10-30سياسي

معاون رییس جمهور، درگذشت یکی از علمای پاکستان را تسلیت گفت


معاون پارلمانی رییس جمهوری اسلامی ایران، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی از علمای پاکستان را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت حسینعلی امیری به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون خبر وفات عالم جلیل القدر، مجاهد عرصه های قضاوت و داوری و برادر و دوست قدیمی جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سید نیاز حسین نقوی رحمت الله علیه و نایب رییس کمیسیون ملی همبستگی پاکستان بسیار متاثرکننده بود.

عزیزی که عمر با برکت خود را در جهت خدمت به اسلام و انسانیت گذراند و وحدت و اخوت مسلمانان برایشان یک اصل مهم و اساسی بود و به همین دلیل یکی از تلاشگران عرصه تقریب مذاهب محسوب می شوند.

آن مرحوم به همراه بیت نامدار و نام آور نقوی بالاخص اخوان شریفش و با عنایت مراجع معظم تقلید با تاسیس و اداره بیش از چهارصد حوزه علمیه در سراسر جهان با مرکزیت جامعه المنتظر لاهور پرچم اسلام عزیز را برافراشته و به اهتزار درآورد.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نقوی در عرصه قضا و داوری به عنوان حاکم شرع تلاش های پر شمار و مجاهدت های ارزنده ای داشت و خدمات ارزنده آن بزرگوار در قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا اواخر دهه هفتاد در استان های قم، لرستان و خوزستان تنها بخشی از خدمات خالصانه و شایسته ای است که می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور، درگذشت یکی از علمای پاکستان را تسلیت گفت

معاون رییس جمهور، درگذشت یکی از علمای پاکستان را تسلیت گفت