مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-30فرهنگي

پروتکل ها را رعایت کرده ایم/اتفاق ممکن است هر جایی بیفتد


مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم درباره شرایط ساخت سریال های تلویزیونی در شرایط اوج بحران کرونا و خطرات احتمالی برای عوامل، با تاکید بر اینکه پروتکل ها کاملا سر صحنه سریال ها رعایت می شود، - در عین حال می گوید اتفاق ممکن است هر جایی رخ بدهد.

در پی درگذشت کریم اکبری مبارکه ـ بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون و تئاتر ـ بر اثر ابتلا به کرونا آن هم زمانی که او مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی بود، خبرنگار ایسنا با مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم تماس گرفت و از او خواست تا درباره روند سریال سازی در شرایط خاص کنونی و لزوم حفظ جان هنرمندان و عوامل سریال ها توضیحاتی را ارائه دهد.

مجید اکبرشاهی با بیان اینکه فرآیندهای سریال سازی کنترل و پروتکل ها رعایت شده است، اظهار کرد: اینطور نیست که ما بی مهابا کار کنیم؛ پروتکل ها و دستورالعمل هایی با هماهنگی وزارت بهداشت برای همه گروه ها تنظیم شده است.

او افزود: از همان اسفند ماه که کرونا شروع شد، جلساتی با مسوولان وزارت بهداشت سیما فیلم برگزار شد و دستورالعمل ها تدوین شد.

اتفاق ممکن است هر جایی بیفتد اما ما تمام پروتکل ها را رعایت کردیم.

اکبر شاهی در پایان گفت: ما برای فیلم و سریال مشخصا دستورالعمل نوشتیم و ما هم مثل بقیه کشور که مشغول کار هستند باید کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل ها را رعایت کرده ایم/اتفاق ممکن است هر جایی بیفتد

پروتکل ها را رعایت کرده ایم/اتفاق ممکن است هر جایی بیفتد