مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-30سياسي

تمام شواهد و قرائن نشان دهنده ضعف آمریکا است


ملت ایران با تمام قدرت در طول دوران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا ایستاده و ایستادگی می کند.

- ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان ورامین گفت: ملت ایران با تمام قدرت در طول دوران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا ایستاده و ایستادگی می کند.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت 17 ماه ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام اظهار کرد: وجود پیامبر اکرم در جهان بشریت منشأ تحولات بزرگی بوده است.

محمودی با اشاره به اینکه خداوند متعال به وسیله پیامبر (ص) مردم را از بت پرستی نجات داد و به سوی توحید و یکتاپرستی دعوت کرد و با روش ها و سنت های جاهلی مبارزه کرد و اخلاق انسانی و اسلامی را به مردم آموخت گفت: جهان بشریت مدیون پیامبر اکرم (ص) بوده و هست و به همین خاطر است که مکتب پیامبر روز به روز در حال گسترش است و دشمنان از همین می ترسند.

امام جمعه ورامین بیان کرد: توهین به پیامبر و قرآن که با کمال تأسف امروز در برخی کشورها از جمله فرانسه رخ داده است نشان دهنده عجز و ناتوانی دنیای کفر در برابر اسلام و پیامبر اسلام است و اهانت به پیامبر را محکوم می کنیم و به دنیای استکبار اعلام می کنیم که شما هرگز نخواهید توانست با اسلام و پیامبر مبارزه کنید و انشاالله اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شواهد و قرائن نشان دهنده ضعف آمریکا است

تمام شواهد و قرائن نشان دهنده ضعف آمریکا است