مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-30سياسي

حمایت ناجا از سازمان بهشت زهرا(س)/اقتدار کشور مدیون استقامت خانواده های شهدا


از سازمان بهشت زهرا(س) و مدیریت موفق آن در کرونا حمایت می کنیم و آمادگی داریم با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا به صورت ویژه همکاری گسترده ای داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به همراه والدین شهید حاج اصغر پاشاپور از مدافعین حرم و همرزم سپهبد شهید حاجیی که باید با شیوه نامه های بهداشتی انجام شود مشکلات شما هم چندین برابر شده و این اعتقاد ، توکل و علاقه ای که شما و پرسنل بهشت زهرا(س) در کارتان دارید باعث شده تا در این کار سخت و طاقت فرسا سربلند شوید.

سردار اشتری در ادامه به توصیف روحیه مردمی و خیرخواهانه این شهید والامقام پرداخت و تصریح کرد: شهید حاج اصغرپاشاپور دلیرانه و شجاعانه برای حفظ و حراست از حرم اهل بیت(ع) ایستادگی کرد و با افتخار به فیض شهادت نائل شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: شهدا و خانواده های معظم آنان مایه عزت و افتخار کشور هستند و هر چه داشتند در راه خدا دادند و همین امر باعث خیر و برکت برای این کشور و برای ما افتخاری است که خادم شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران همچنان باب شهادت باز است، تصریح کرد: با دعای خیر شهدا و رهنمودهای فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ناجا از سازمان بهشت زهرا(س)/اقتدار کشور مدیون استقامت خانواده های شهدا

حمایت ناجا از سازمان بهشت زهرا(س)/اقتدار کشور مدیون استقامت خانواده های شهدا