مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-30ورزشي

تجلیل از نوجوانان نخبه در اسلامشهر


به مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی،جمعی از دختران نوجوان نخبه اسلامشهری مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی از دختران نوجوان نخبه در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و قرآنی توسط رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر و با همکاری بسیج جامعه زنان و بسیج دانش آموزی اسلامشهر تقدیر و تجلیل شد.

اورینب مسرور رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، در آیین تجلیل از دختران نوجوان نخبه در اسلامشهر ،که ظهر امروز در محل سالن جلسات شورا بر گزار شد، اظهارکرد: شما دختران فرهیخته آینده سازان این سرزمین هستید، که در آینده مسئولیت های مختلف را در کشور عهده دار  می شویدو قرار است شما آینده کشور را رقم بزنید.

وی افزود: این ظرف ذهن شماست که آینده تان را می سازد و برای شما که الگو و نخبه هستید همه چیز دست یافتنی هست، ممکن است در حال حاضر در برخی موارد شرایط کار و حضور در جامعه و زندگی موفق برای بانوان فراهم نباشد، اما شرایط نخبه و الگو بودن برای تک تک بانوان مهیاست.

مسرور با بیان اینکه میزان موفقیت های ما به باورمان از خود باز می گردد، تاکید کرد: شما نوجوانان باید فکرتان را بلند کنید و بدانید چیزی که شما را از دیگران متمایز می سازد، تنها درس خواندن نیست و شما باید در تمام جهات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نوجوانان نخبه در اسلامشهر

تجلیل از نوجوانان نخبه در اسلامشهر