مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-30اقتصادي

تولیدکنندگان مجاهدان واقعی هستند/ لزوم تولید کالای داخلی باکیفیت


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در شرایط کنونی، تولیدکنندگان مجاهدان واقعی کشور هستند که باید حمایت لازم از آنان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح جمعه در دیدار با فعالان بخش خصوصی و آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان گفت: صادرات تجلی قدرت و توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری اقتصاد یک کشور بوده و ریشه در تولید و بهبود فضای کسب و کار دارد.

وی، صادرات را موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها دانسته و گفت: تقویت سیاست های صادراتی، بنگاه های تولیدی را قادر می سازد که از محدودیت های بازار داخلی رها و با توسعه صادرات، بازارهای جهانی را هدف قرار داده و از صرفه اقتصادی حاصل از تولید، بهره برداری بیشتری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: بدون افزایش واقعی صادرات غیرنفتی و بها دادن به صادرکنندگان، توسعه مدنظر اقتصاد مقاومتی به وقوع نمی پیوندد که البته باید در این راستا توجه ویژه ای به تولید رقابتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر به دنبال توسعه پایدار در بخش صادرات غیرنفتی هستیم باید به فکر اصلاح زیر ساخت ها باشیم، گفت: باید با تدوین سیاست های زیربنایی و اصولی، پایه های صادرات را قوی تر سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان مجاهدان واقعی هستند/ لزوم تولید کالای داخلی باکیفیت

تولیدکنندگان مجاهدان واقعی هستند/ لزوم تولید کالای داخلی باکیفیت