مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-30فرهنگي

جشنواره «بوسان» برندگانش را شناخت/ درخشش کارگردان های ایرانی


جشنواره فیلم بوسان 2020 برندگان بخش رقابتی خود را در بخش های مختلف معرفی کرد و به دو فیلم «مردن در آب مطهر» و«کشتارگاه» جایزه داد.

- جشنواره فیلم بوسان 2020 برندگان بخش رقابتی خود را در بخش های مختلف معرفی کرد و به دو فیلم مردن در آب مطهر و کشتارگاه جایزه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره بین المللی فیلم بوسان بیست و پنجمین دوره برگزاری اش را امروز جمعه با معرفی برندگان جوایز بخش های رقابتی به پایان برد.

در بخش رقابتی جایزه اصلی به یک توازن از هاروموتو یوجیرو کارگردان ژاپنی و سه ساخته پاک روسلان از قزاقستان، کره و ازبکستان به طور مشترک تعلق یافت.

جایزه کیم جیسئوک نیز به طور مشترک به مردن در آب مطهر ساخته نوید محمودی محصول مشترک افغانستان / ایران و کشتارگاه ساخته عباس امینی از ایران اهدا شد.

در حالی که این فستیوال به صورت ترکیبی برگزار شد و بیشتر رویدادهای آن به دلیل کرونا به صورت آنلاین شکل گرفت، گزارش شده که در جریان برگزاری این رویداد 10 روزه که از 21 اکتبر شروع شد، بیش از 20 هزار بازدیدکننده فیلم های این جشنواره را به صورت آنلاین تماشا کردند.

بازدیدکنندگان آنلاین جشنواره نیز بیش از 30 هزار نفر گزارش شده است که در نشست جشنواره، مراسم اهدای جوایز آسیا، جوایز فیلم اسیا و سخنرانی های مستر کلاس ها شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «بوسان» برندگانش را شناخت/ درخشش کارگردان های ایرانی

جشنواره «بوسان» برندگانش را شناخت/ درخشش کارگردان های ایرانی