مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-30سياسي

اهانت مکرون به پیامبر اسلام(ص) نشان از احساس خطر دشمنان از رشد اسلام دارد


اهانت مکرون به ساحت پیامبر اسلام(ص) نشان از احساس خطر دشمنان از رشد اسلام دارد.

- اهانت مکرون به پیامبر اسلام(ص) نشان از احساس خطر دشمنان از رشد اسلام دارد ایسنا/کرمانشاه امام جمعه هرسین گفت: اهانت مکرون به ساحت پیامبر اسلام(ص) نشان از احساس خطر دشمنان از رشد اسلام دارد.

حجت الاسلام محمدحسین اجرایی در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکومیت اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل این نوع هتک حرمت کردنها به عصبانیت سران کشورهای اروپایی از رشد اسلامگرایی در غرب بر می گردد.

اجرایی تاکید کرد: دشمنان از گسترش اسلام در غرب هراس دارند و به همین دلیل به دنبال راه هایی برای جلوگیری از گسترش این دین الهی هستند که بدترین راه را برای ضربه زدن به اسلام در اهانت های اخیر مکرون رییس جمهور روسیاه فرانسه شاهد بودیم.

امام جمعه هرسین سپس با تاکید بر اینکه سکوت مسلمانان در برابر اهانت های هتاکانه مکرون جایز نیست، تصریح کرد: سکوت در برابر اینگونه هتاکی ها می تواند شرایط را برای تکرار اهانت به مقدسات مسلمانان فراهم کند.

اجرایی در ادامه بهترین برخورد در برابر هتاکی به پیامبر مهربانی را کار فرهنگی برای گسترش اسلام عنوان کرد و افزود: به نظرم اقداماتی مثل نامه رهبری به جوانان فرانسه می تواند زمینه گسترش اسلام را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت مکرون به پیامبر اسلام(ص) نشان از احساس خطر دشمنان از رشد اسلام دارد

اهانت مکرون به پیامبر اسلام(ص) نشان از احساس خطر دشمنان از رشد اسلام دارد