مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 04:202020-10-30ورزشي

سرمربی تیم ملی کامپوند: تا پایان سال اردوهای منظم و متوالی داریم


سرمربی تیم ملی کامپوند تاکید کرد با توجه به حل مشکل خوابگاه کمانداران در سایت آزادی این تیم تا پایان سال اردوهای منظم و متوالی در تهران خواهد داشت.

- اسماعیل عبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با یادآوری اینکه اردوی تیم ملی کامپوند از روز شنبه در سایت تیر و کمان آزادی آغاز می شود، گفت: دو اردوی قبل را به دلیل مهیا نبودن شرایط در تهران به میزبانی آبیک قزوین برگزار کردیم.

کمانداران بعد از مدت ها دوری از تمرین متمرکز به واسطه حضور در دو اردوی متوالی به لحاظ آمادگی تا حدی بهتر شدند اما متاسفانه فاصله ایجاد شده تا اردوی سوم بخشی از برنامه هایمان را به تاخیر انداخت.

وی با یادآوری اینکه دو سه هفته از پایان اردوی دوم کمانداران می گذرد، تصریح کرد: طی این مدت به خاطر شرایط کرونایی در کشور امکان برگزاری اردو در خارج از تهران وجود نداشت اما خوشبختانه مشکل خوابگاه آزادی که از چند ماه پیش در دستور کار فدراسیون است حل شده و به همین دلیل از این پس امکان برگزاری تمرینات در تهران و سایت آزادی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی تیر و کمان در بخش کامپوند در این باره ادامه داد: بر این اساس دور جدید تمرینات و اردوهای آینده را در سایت تیر و کمان آزادی برگزار خواهیم کرد چون به لحاظ محل برگزاری اردو دغدغه ای نداریم سعی می کنیم تا پایان سال و به رغم نداشتن رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی کامپوند: تا پایان سال اردوهای منظم و متوالی داریم

سرمربی تیم ملی کامپوند: تا پایان سال اردوهای منظم و متوالی داریم