مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 00:552020-10-29ورزشي

جنجالی به اسم تشویش اذهان عمومی!


شبه جزیره ای که در اعلام استقلالش با شکست سنگینی مواجه شده، حالا دست به رفتارهای عجیبی هم می زند و صدایی را که از آنها انتقاد می کند، خاموش می کند؛ - شبه جزیره ای که در اعلام استقلالش با شکست سنگینی مواجه شده، حالا دست به رفتارهای عجیبی هم می زند و صدایی را که از آنها انتقاد می کند، خاموش می کند؛ خاموشی ای عجیب که اسمش را هم تشویش اذهان عمومی گذاشته اند! تازه ترین شاهکاری که فدراسیون باقی مانده از مهدی تاج و علی کفاشیان رقم زده، محرومیت سعید آذری، مدیرعامل کنونی باشگاه فولاد خوزستان، از هرگونه فعالیت فوتبالی تا اطلاع ثانوی است.

جرم؟ انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: فدراسیون فوتبال ایران قریب به یک دهه می شود که شبیه شبه جزیره ای در تلاش برای اعلام استقلال است؛ از زمانی که تیم علی کفاشیان روی کار آمد تا وقتی که در این نهاد قدرت به دست مهدی تاج رسید و حالا که تاج رفته و رفقایش فدراسیون را می چرخانند، این تلاش ادامه داشته است.

آنها همواره برای تأمین نیازهای مالی دستشان به سوی دولت دراز بوده ولی وقت پاسخ گویی و حساب پس دادن، نهادی مستقل شده اند که نه به ایرانی ها، بلکه موظف به پاسخ گویی به مسئولان فیفا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی به اسم تشویش اذهان عمومی!

جنجالی به اسم تشویش اذهان عمومی!