مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-29ورزشي

پولادمردان دوباره در مسیر توکیو؛ جنگ کیانوش و سهراب در 96 کیلوگرم


12 وزنه بردار از نهم آبان به اردوی تیم ملی می آیند و برخی آن ها برای حضور در مسابقات آسیایی تاشکند ازبکستان و برخی برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس، اردوی تیم ملی وزنه برداری در حالی بعد از 9 ماه وقفه به دلیل شیوع کرونا آغاز می شود که وزنه برداران برای حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان که گزینشی المپیک توکیو نیز است، آماده می شوند.

محمد حسین برخواه 12 وزنه بردار ( حافظ قشقایی (61 کیلوگرم)، حسین سلطانی (81 کیلوگرم)، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (89 کیلوگرم)، کیانوش رستمی، سهراب مرادی (96 کیلوگرم)، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی (102 کیلوگرم)، علی هاشمی، کیا قدمی (109 کیلوگرم) و علی داودی (به اضافه 109 کیلوگرم) را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و قرار هست از نهم آبان ماه در کمپ تیم های ملی در استادیوم آزادی تمرینات خود را از سر بگیرند.

این اردو با توجه به در پیش بودن مسابقات ازبکستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رقابت در برخی اوزان جالب توجه است.

قشقایی و آزمونی دوباره در 61 کیلوگرم حافظ قشقایی ملی پوش توانمند دسته 61 کیلوگرم که در رقابت های جهانی 2019 تایلند با کسب مدال نقره موفق شد بعد از گذشت 4 دهه وزنه برداری ایران را در دسته سبک وزن به مدال برساند، این بار باید منتظر عملکرد او در مسابقات آسیایی باشیم تا ببینیم آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادمردان دوباره در مسیر توکیو؛ جنگ کیانوش و سهراب در 96 کیلوگرم

پولادمردان دوباره در مسیر توکیو؛ جنگ کیانوش و سهراب در 96 کیلوگرم