مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-29حوادث

دستگیری سارقان منازل با اعتراف به 6 فقره سرقت در یاسوج


فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری 4 نفر سارق حرفه ای منازل با اعتراف به 6 فقره سرقت و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنها خبر داد.

- سرهنگ علی کرم بازیان افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند 4 سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 6 فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 6 عدد درب آهنی، 2 عدد درب آلومینیومی، یک عدد آبگرمکن دیواری، 10 عدد شیر آلات اهرمی، یک عدد کباب پز، 310 عدد قلیان، 50 کیلوگرم گردو، 360 عدد فلاکس، 40 دستگاه بخاری، 2 دستگاه قهوه ساز، یک دستگاه آبمیوه گیری، 6 عدد موتور یخچال، مقداری لوله و اتصالات سرویس بهداشتی، یک دستگاه همزن تخمه، 200 عدد لامپ ال ای دی، فیوز برق، 200 کیسه ذغال و 11 عدد درب چوبی اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، بازیان با اشاره به اینکه یک نفر مالخر در این رابطه دستگیر و یک دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان منازل با اعتراف به 6 فقره سرقت در یاسوج

دستگیری سارقان منازل با اعتراف به 6 فقره سرقت در یاسوج