مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-29اقتصادي

پویش پازل همدلی در گناوه آغاز شد


پویش سراسری پازل همدلی با هدف کمک به دانش آموزان محروم با مشارکت خیران در گناوه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا به بخش اشتغال و تجارت در شهرستان گناوه وارد شده است اما در این مدت نیز هر زمان نیاز به کمک بوده است اقشار مختلف مردم و خیرین حضوری چشمگیر در کمک به مستمندان داشته اند.

وی گفت: به عنوان عضوی از مجموعه دولت از تلاش ها و کمک های همه اقشار مردم این شهرستان به ویژه خیرین و نیکوکاران که در هر شرایطی و علیرغم مشکلات اقتصادی کنونی همواره در کار خیر پیشگام و پای کار هستند تقدیر می کنم.

مهرجو خاطرنشان کرد: پویش پازل همدلی برای کمک به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و با هدف اینکه افراد سالم به لحاظ روانی در آینده داشته باشیم کار بسیار باارزش و قابل تقدیری است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با دوراندیشی مناسب برای تأمین نیازهای اولیه در جهت کمک به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی طراحی و در حال اجرا است که تلاش دست اندر کاران اجرای آن قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه یادآور شد: خیران و مسئولان شهرستان گناوه آمادگی همکاری در اجرای این پویش را با اجراکنندگان برای کمک به دانش آموزان نیازمند و تأمین نیاز آنها با مشارکت و همراهی همه مردم و نیکوکاران و خیران دارند و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش پازل همدلی در گناوه آغاز شد

پویش پازل همدلی در گناوه آغاز شد