مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-29سياسي

لزوم وحدت مسلمانان برای بستن دهان مکرون و اهانت کنندگان به پبامبر(ص)


رییس هیات مدیره مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها تاکید کرد: وحدت نظری و عملی مسلمانان باید با قدرت فکری، علمی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، عبدالحسین خسروپناه رییس هیات مدیره مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاهها طی یادداشتی به مناسبت سالگرد ولادت نبی الله الاعظم حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت نوشت: وحدت نظری و عملی مسلمانان باید با قدرت فکری و علمی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و بهداشتی و امنیتی، دهان امثال مکرون فرانسوی را ببندد تا به بهانه آزادی بیان به مقدسات اسلام توهین نکنند.

متن این یادداشت در ادامه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انما المؤمنون اخوه فاصلحوا بین أخویکم و اتقواالله لعلکم ترحمون سالگرد ولادت نبی الله الاعظم حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم.

ان شاءالله به برکت دعای اولیاء الهی، اخوت و محبت بین مسلمانان و وحدت بین علما و توده مردم در جهان اسلام به صورت گسترده تحقق یابد تا معاندان و دشمنان قسم خورده در جهان صهیونیستی نتوانند به تضعیف اسلام بپردازند.

وحدت بین مسلمانان باید مشتی آهنین بر دهان یاوه گویان و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم وحدت مسلمانان برای بستن دهان مکرون و اهانت کنندگان به پبامبر(ص)

لزوم وحدت مسلمانان برای بستن دهان مکرون و اهانت کنندگان به پبامبر(ص)