مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-29اقتصادي

برای مقابله با ریزش جدید ملخ صحرایی در شرق هرمزگان نیازمند اعتبار هستیم


برای مقابله با ریزش جدید ملخ صحرایی در شرق هرمزگان نیازمند تخصیص اعتبار و تامین نیروی انسانی مورد نیاز هستیم.

- جاسک - مدیر جهاد کشاورزی جاسک گفت: برای مقابله با ریزش جدید ملخ صحرایی در شرق هرمزگان نیازمند تخصیص اعتبار و تامین نیروی انسانی مورد نیاز هستیم.

محمدخدا بخشیان در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سئوال مهر در مورد مقابله با ملخ صحرایی بر ضرورت بیش از پیش تامین نیروی انسانی و امکانات در ریزش آتی ملخ صحرایی به این شهرستان اشاره ای کرد و افزود: در سال جاری، طرح مبارزه با جوندگان مضر در سطح 1000 هکتار از اراضی کشاورزی جاسک اجرا شده است.

خدابخشیان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم سال 98 و 4 ماهه اول سال جاری، از سطح 282 هزار و 435 هکتار هکتار ردیابی و بیش از 28 هزار و 936 هکتار مبارزه شیمیایی علیه ملخ صحرایی در راستای توسعه کمی و کیفی محصولات کشاورزی شهرستان جاسک انجام گرفته شده است.

خدابخشیان مدیریت جهاد کشاورزی جاسک در ادامه گفت ریزش ملخ صحرایی در نیمه دوم سال 1398 به این شهرستان از نیمه دوم آبان ماه صورت گرفت که باتوجه به مدت مشابه سال قبل این مدیریت در آماده باش در جهت ردیابی و مبارزه با این آفت قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به رصد و گزارش های مدیریت حفط نباتات استان مبنی بر احتمال قوی الوقوع طغیان ملخ صحرایی در شش ماهه دوم سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با ریزش جدید ملخ صحرایی در شرق هرمزگان نیازمند اعتبار هستیم

برای مقابله با ریزش جدید ملخ صحرایی در شرق هرمزگان نیازمند اعتبار هستیم