مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-29ورزشي

بازرسی از 300 باشگاه ورزشی زنجان طی یک ماه اخیر


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان، از تشدید بازرسی ها به واسطه بالا رفتن میزان شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: در همین راستا و طی یک ماه اخیر 300 باشگاه ورزشی مورد بازرسی قرار گرفت.

- ایسنا/زنجان معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان، از تشدید بازرسی ها به واسطه بالا رفتن میزان شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: در همین راستا و طی یک ماه اخیر 300 باشگاه ورزشی مورد بازرسی قرار گرفت.

محمد حمزه پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازرسی ها از باشگاه های ورزشی به واسطه شیوع ویروس کرونا طی ماه های اخیر افزایش یافته، تا جایی که در یک ماه اخیر این بازرسی ها به بیش از 300 باشگاه ورزشی رسیده است، افزود: با توجه به وظایفی که این اداره کل به عنوان یک نهاد حاکمیتی دارد، بازرسی از باشگاه های ورزشی یک وظیفه ذاتی در شرایط کنونی به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان، سلامتی آحاد جامعه بوده و با رفتارهایی که این موضوع را به خطر بیاندازد، مقابله خواهد کرد، ادامه داد: طی بازرسی های انجام شده، بیش از 40 اخطاریه به باشگاه ها داده شده تا نوع فعالیت شان را با پروتکل های ستاد کرونا منطق کنند و این پروتکل ها در برهه کنونی حاکی از آن است که این نوع فعالیت های در زمان فعلی نباید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 300 باشگاه ورزشی زنجان طی یک ماه اخیر

بازرسی از 300 باشگاه ورزشی زنجان طی یک ماه اخیر