مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-29سياسي

توهین به پیامبر اعظم نشان از ضعف جامعه غرب در برابر اسلام است


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: توهین به پیامبر اعظم توسط جامعه غرب نشان از ضعف غرب در برابر اسلام است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: توهین به پیامبر اعظم توسط جامعه غرب نشان از ضعف غرب در برابر اسلام است.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا افزود: پیامبر اسلام نماد یک انسان اصیل و کامل است و توهین به ایشان توسط جامعه غربی و حمایت های حاکمان غرب ازاین توهین ها نشان از ضعف غرب در برابر اسلام و پیامبر اعظم(ص) است.

وی با اشاره به اینکه توهین به پیامبر اکرم(ص) یک حرکت حساب شده برای مبارزه با گسترش اسلام است، تصریح کرد: لازم است که همه جوامع جهانی ونهاد های مختلف این گونه جسارت ها و گستاخی ها را محکوم کنند تا تکرار نشود.

حجت الاسلام شبستری با تاکید به حضرت محمد(ص) پیام آور صلح و وحدت است، یاد آور شد: ایام تولد پیامبر اعظم که توسط امام خمینی(ره) نامگذاری شده فرصت خوبی برای اتحاد و حدت مسلمانان باهم در مقابل دشمنان اسلام به ویژه صهیونیسم است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این گونه حرکات توهین آمیز در غرب مغایر ادعای آزادی و دموکراسی آنهاست، خاطر نشان کرد: باید کشورهای اسلامی به این حرکت حساسیت نشان داده و در مجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به پیامبر اعظم نشان از ضعف جامعه غرب در برابر اسلام است

توهین به پیامبر اعظم نشان از ضعف جامعه غرب در برابر اسلام است