مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-29سياسي

احمدی نژاد ردصلاحیت می شود!


نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا ضمن طرح این ادعا که احمدی نژاد برای انتخابات 1400 رد صلاحیت می شود سعید جلیلی را نزدیک فرد به کرسی ریاست جمهوری معرفی کرد! - نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا ضمن طرح این ادعا که احمدی نژاد برای انتخابات 1400 رد صلاحیت می شود سعید جلیلی را نزدیک فرد به کرسی ریاست جمهوری معرفی کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامه نیوز نوشت: ​سیدحسین نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره نزدیک ترین شخصیت به کرسی ریاست جمهوری گفت: سعید جلیلی نزدیک ترین فرد به کرسی ریاست جمهوری است.

او یک بار در سال 92 نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود، تجربه مدیریت کلان کشوری دارد و جامعه با مشی و ویژگی های او آشنا است.

مردم هیبت رجایی گونه را در او می بینند.

صحبت های شخصیت های مختلف در جریان اصولگرا حکایت از آن می کند که معادلات صحنه متفاوت شده و محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رییسی دیگر بنایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند.

با این اوصاف آرایش صحنه رقابت در خرداد 1400 به چه صورت خواهد بود؟ سیدحسین نقوی حسینی درباره وضعیت نامزدی سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با اطلاعاتی که من دارم و شنیدم استمزاجی صورت گرفته و در آن استمزاج گفته شده آقای رییسی و آقای قالیباف به مسئولیت های فعلی خودشان ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد ردصلاحیت می شود!

احمدی نژاد ردصلاحیت می شود!