مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:552020-10-28حوادث

پلمب فروشگاه لباس با تبلیغات زنده مدلینگ زن در آمل


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل گفت: یکی از فروشگاه های لباس این شهرستان به دلیل بکارگیری از دختران جوان و نوجوان بی حجاب برای تبلیغات زنده و مدلینگ در امر فروش پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مهدی محمدی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فروشگاه های لباس این شهرستان به دلیل بکارگیری از دختران جوان و نوجوان بی حجاب برای تبلیغات زنده و مدلینگ در امر فروش پلمب شد.

وی با اشاره به احضار مدیر این فروشگاه به دستگاه قضا، افزود: این فروشگاه بزرگ در یکی از خیابان های پرتردد شهر فعالیت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با اعلام اقدام غیراخلاقی مدیر فروشگاه برای استفاده از چند کارگر دختر نوجوان و جوان برای تبلیغات زنده لباس های فروشگاه، تصریح کرد: کارگران این فروشگاه در فضای باز و بیرون فروشگاه طی ساعت های شلوغ مسیر پرتردد اقدام به تبلیغ می کردند.

این مسؤول با اشاره به انتشار عکس با مشکلات حجاب و پوشش بانوان مدلینگ فروشگاه پوشاک و البسه در فضای مجازی، بیان کرد: پس از گزارش های مردمی متعدد، پلیس نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی شهرستان آمل وارد میدان شده و با پلمب فروشگاه، مدیر مجموعه به دادسرای دستگاه قضایی احضار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب فروشگاه لباس با تبلیغات زنده مدلینگ زن در آمل

پلمب فروشگاه لباس با تبلیغات زنده مدلینگ زن در آمل