مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-28حوادث

انجام 2 عملیات شناسایی قاچاق چوب در شاهرود/ 7 تن تاغ کشف شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از انجام دو عملیات شناسایی قاچاق چوب در زیراستاق و دیزج خبر داد و گفت: در مجموع هشت تن چوب تاغ کشف و ضبط شده است.

- محمدرضا کشاورزیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در پی گزارش های مردمی به شماره 1504 مبنی بر نگهداری چوب دریکی از باغات زیر استاق موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با همکاری نیروی انتظامی و حکم قضایی باغ مورد نظر به صورت نامحسوس شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه پس از اشراف اطلاعاتی با همکاری نیروی انتظامی بخش مرکزی نیروها وارد باغ مورد نظر شدند، افزود: طی بازرسی های اولیه مقدار حدود پنج تن چوب تاغ کشف و فرد خاطی به مقامات قضایی برای انجام روال قانونی تحویل داده شد.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه طی عملیات دیگری موضوع رسیدگی به پرونده چوب قاچاق تاغ در دیزج به اطلاع این اداره رسید، ابراز داشت: فرد خاصی به طور ماهرانه ای چوب قاچاق را پنهان کرده بود که مورد شناسایی قرار گرفت.

کشاورزیان از کشف دو تن چوب تاغ در این باغ خبر داد و در ادامه تصریح کرد: محموله کشف شده ساعت 17 امروز چهارشنبه برای تشکیل پرونده قضایی و انجام روال قانونی به اداره منابع طبیعی شاهرود منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2 عملیات شناسایی قاچاق چوب در شاهرود/ 7 تن تاغ کشف شد

انجام 2 عملیات شناسایی قاچاق چوب در شاهرود/ 7 تن تاغ کشف شد