مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-28پزشكي

هشدار علوم پزشکی اصفهان درباره آلودگی هوا/ بیماران قلبی و تنفسی از خانه خارج نشوند


معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پیرو اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر سکون و پایداری هوا از روز پنج شنبه مورخ 8 آبان ماه تا روز دوشنبه 12 آبان ماه 99، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، معاونت بهداشتی این دانشگاه پیرو اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر سکون و پایداری هوا از روز پنج شنبه مورخ 8 آبان ماه تا روز دوشنبه 12 آبان ماه 99، توصیه های بهداشتی را به منظور کاهش اثرات ناشی از آلودگی هوا بر سلامت جامعه را اعلام کرد.

بر این اساس به شهروندان توصیه شده تا از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود تا شرایط به حالت مطلوب برگردد، خودداری و  تا حد امکان از خروج  غیر ضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.

همچنین بیماران قلبی و تنفسی، مبتلایان به آسم، کودکان و سالمندان در فضاهای باز فعالیت نکنند و تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری و در منزل استراحت کنند؛ کلیه ورزشکاران و شهروندان از هر گونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده روی در این شرایط در هوای باز خودداری کنند.

در همین راستا نوشیدن مایعات به ویژه آب در شرایط آلودگی هوا نه تنها باعث شست وشوی دستگاه گوارش می شود بلکه عطش و خشکی دهان ناشی از آلودگی هوا را نیز از بین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار علوم پزشکی اصفهان درباره آلودگی هوا/ بیماران قلبی و تنفسی از خانه خارج نشوند

هشدار علوم پزشکی اصفهان درباره آلودگی هوا/ بیماران قلبی و تنفسی از خانه خارج نشوند