مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-28اقتصادي

آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در زنجان


مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان زنجان آغاز به کار کرد.

-  ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تاکید نامه ای در راستای ایجاد مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان ها را ابلاغ کرده است.

وی تصریح کرد: در استان زنجان هم این مرکز در راستای رسیدگی سریع و رصد نحوه بررسی مشکلات توسط دستگاه های اجرایی راه اندازی شد که به این منظور سامانه ای طراحی شده که واحدهای تولیدی مکلف هستند مشکل واحد را در سامانه درج کنند.

 فغفوری ادامه داد: بلافاصله درخواست مشکل واحد تولیدی در سازمان مدنظر قرار می گیرد و در صورتی که مشکل توسط سازمان قابل حل باشد بلافاصله رفع شده و نتیجه اقدام در سامانه درج می شود.

 وی یادآور شد: در صورتیکه مشکل مرتبط با سایر دستگاه های اجرایی باشد هر دستگاه اجرایی که نماینده مستقر را در محل مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری دارند منتقل شده و پس از رفع مشکل نتیجه در اسرع وقت به دبیر خانه مرکز ارائه شود.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در صورتیکه مشکل توسط دستگاه اجرایی قابل حل نباشد با وجود مستندات به دبیرخانه منعکس و در نهایت مشکل مربوطه در کارگروه تسهیل و رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در زنجان

آغاز به کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در زنجان