مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-28پزشكي

افزایش 3 برابری ظرفیت نمونه گیری کرونا در خراسان جنوبی


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه امکان انجام آزمایش کرونا برای مردم فراهم است و در خراسان جنوبی حداکثر ظرفیت آزمایش بیش از 300 مورد روزانه انجام می شود که به زودی این ظرفیت دو تا سه برابر خواهد شد.

- قاسم جان بابایی، امروز چهارشنبه 7 آبان در حاشیه نشست ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در بیرجند اظهار کرد:راه جلوگیری از شیوع کرونا این است که حلقه های آن شکسته شود که این کار توسط مردم امکانپذیر است و درخواست داریم مردم همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر همه مردم ورود جدی کرده و بیماری را مدیریت کنند، از دو هفته بعد تا یک ماه دیگر شاهد کاهش روند بیماری از جمله در خراسان جنوبی خواهیم بود به حدی که به کمترین تعداد برسد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: ویروس کرونا در کشور می تازد و در حال افزایش است و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند بدون شک گرفتار خواهند شد.

جان بابایی ادامه داد: خراسان جنوبی دارای روند رو به افزایش تعداد بستری و بیماران بدحال و فوتی کرونا است که البته این موضوع تنها مربوط به این استان نیست بله خراسان بزرگ و 20 استان دیگر کشور نیز شرایط سختی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری ظرفیت نمونه گیری کرونا در خراسان جنوبی

افزایش 3 برابری ظرفیت نمونه گیری کرونا در خراسان جنوبی