مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:502020-10-28حوادث

کشف و توزیع 300 هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و توزیع 300 هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران خبر دادو گفت: در این زمینه 2 واسطه دستگیر و وارد کننده شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کیوان ظهیری در جمع خبرنگاران از 300 هزار انسولین قلمی و 2 هزار و 500 کیلوگرم روغن جامد در غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تمام موارد مکشوفه به مراجع قضایی تحویل شده است.

ظهیری با بیان اینکه انسولین های کشف شده به دستور دادستان در داروخانه های استان توزیع خواهند شد گفت: دستور توزیع اقلام داده شد که مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی در خصوص تاریخ مصرف انسولین های مکشوفه نیز عنوان داشت: خوشبختانه این انسولین ها هنوز تاریخ مصرف دارند که باید توزیع می شدند ولی احتکار شده بود و برای این موضوع که بدانیم از این انسولین ها در بازار توزیع شده اند یا نه همکاران در حال بررسی هستند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 2 نفر در خصوص احتکار انسولین ها خبر داد و بیان داشت: نفرات واسطه در این امر دستگیر شده اند و وارد کننده نیز مشخص شده و در روزهای آینده دستگیر می شود.

ظهیری با اشاره به اینکه مقابله با قاچا ق همواره جزیی از برنامه های پلیس غرب استان تهران بوده است و در این زمینه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توزیع 300 هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران

کشف و توزیع 300 هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران