مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:502020-10-28سياسي

بازتاب صادقانه وقایع، اعتمادساز است


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: روابط عمومی وظیفه دارد درخواست ها و انتقادات مردم را به گوش مسئولان سازمان نیز برساند چرا که این ارتباط موجب اعتمادسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین معزی گفت: موضوع روابط عمومی یک بحث کاملاً علمی، تجربی، فرهنگی و اجتماعی است.

امروز تمام سازمان ها و ارگان ها دارای روابط عمومی هستند اما بیشترین بهره ای که از فعالیت روابط عمومی برده می شود، معرفی سازمان به مردم است در حالی که ارتباط میان مردم و سازمان باید دوسویه باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: وظیفه روابط عمومی در هر ارگانی این است که مردم را با سازمان آشنا و اهداف، برنامه ها و وظایف سازمان را برای مردم مشخص و تبیین کند.

علاوه بر این، روابط عمومی وظیفه دارد درخواست ها و انتقادات مردم را به گوش مسئولان سازمان نیز برساند و ارتباط مردم با سازمان و سازمان با مردم را تسهیل کند.

چرا که اگر این ارتباط، وثیق، تنگاتنگ و مستحکم باشد، مردم به سازمان اعتماد بیشتری خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر، کاهش آلام بشری است، تاکید کرد: روابط عمومی جمعیت هلال احمر باید با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی به مردم بگوید که این نهاد برای کم کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب صادقانه وقایع، اعتمادساز است

بازتاب صادقانه وقایع، اعتمادساز است