مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-28سياسي

کاهش گشت های نظارتی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: به دلیل مشکلات مالی دستگاه های اجرایی، گشت ها برای نظارت بر اراضی کشاورزی و ملی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز کاهش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی ساخت و ساز غیرمجاز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: آرای متناقض دستگاه قضا در پرونده های ساخت و سازهای غیرمجاز، در بعضی موارد باعث مشکلات اجتماعی می شود و نیاز است برای رفع این چالش اساسی اقدام های مؤثرتری انجام شود.

وی اضافه کرد: به دلیل مشکلات مالی دستگاه های اجرایی، گشت ها برای نظارت بر اراضی کشاورزی و ملی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز کاهش چشمگیری داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه رویه های قانونی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باید دارای ضمانت نامه های اجرایی و الزام آور باشد، ادامه داد: تشدید نظارت و افزایش گشت زنی در درازمدت می تواند در کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز تأثیرگذار باشد.

شهردار سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: قبل از اعطای مجوز برای لوله کشی آب، برق، تلفن و گاز، شرکت های خدمات رسان برای قانونی بودن ساخت و سازها از شهرداری ها استعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش گشت های نظارتی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی

کاهش گشت های نظارتی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی