مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-28سياسي

باید نتایج پژوهش ها در توسعه استان سمنان مشهود باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: نتایج پژوهش ها باید در توسعه استان و رفع مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشهود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، با تأکید بر پیگیری و بررسی نتایج پژوهش های انجام شده، اظهار کرد: در راستای بررسی تمامی پژوهش هایی که در کمیته تخصصی تاکنون انجام گرفته است، می بایست از بهره برداران طرح دعوت به عمل آید تا نتایج کاربردی پژوهش ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تأکید بر ضرورت ملموس بودن کاربرد پژوهش ها در دستگاه های اجرایی بر ارائه گزارش از دستگاه های بهره بردار در دوره شش ماه تا یک ساله تأکید کرد.

وی به نقش پژوهش در امر توسعه استان اشاره کرد و گفت: نتایج پژوهش هایی که در استان انجام می شود باید در توسعه استان و بهبود شاخص های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ملموس و قابل مشاهده باشد.

منصوری بر ارتباط بیشتر دانشگاه و دستگاه های اجرایی تأکید کرد و افزود: باید ارتباط دستگاه ها با دانشگاه ها بیشتر شود، چراکه بسیاری از مشکلات از طریق پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نتایج پژوهش ها در توسعه استان سمنان مشهود باشد

باید نتایج پژوهش ها در توسعه استان سمنان مشهود باشد