مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-28فرهنگي

نیما رییسی از لذت بازیگری رادیو گفت/ ضیافت صبحانه در دوران کرونا


نیما رییسی که این روزها به عنوان بازیگر رادیویی حضور فعالی در رادیو نمایش دارد، بازیگری در رادیو را لذت بخش و تأثیرگذار توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، نیما رییسی بازیگر تلویزیون درباره حضور اخیرش در رادیو بیان کرد: اگر بخواهم بین سه ضلع مثلث بازیگری در تئاتر، رادیو و تصویر، یکی را انتخاب کنم، باید بگویم که بازی در رادیو با وجود نمایشنامه های قوی برایم لذت بخش تر است.

وی تأکید کرد: نه تصویر می تواند تا این حد مرا اقناع کند و نه حتی تئاتر برای اینکه میزان دخالت مسائل دیگر در فضای رادیو کمتر است و وابسته به دکوپاژ، گریم، لباس، نور و تدوین نیست.

رییسی یادآور شد: در کار تصویری خیلی کم برایم پیش آمده که گریم و لباس بتواند کمکم کند و بسیار پیش آمده است مجبور شوم آن را بپذیرم، اغلب تصویر و تدوین بد رنجم داده است چون بازی را خراب می کند برای اینکه انتخاب پلان ها و نماها مهم است اما در رادیو داستان متفاوت است و به اینها نیازی نیست و این قضیه باعث می شود که با جان و دل بازی کنی و بدانی که از تلاش و انرژی ات، نتیجه درستی دریافت می کنی.

در ادامه رییسی درباره نقش جدیدش در نمایش رادیویی ضیافت صبحانه گفت: ضیافت صبحانه برداشت آزادی از داستان کوتاه کباب غاز اثر محمدعلی جمالزاده است که سارا آقا محمدی آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیما رییسی از لذت بازیگری رادیو گفت/ ضیافت صبحانه در دوران کرونا

نیما رییسی از لذت بازیگری رادیو گفت/ ضیافت صبحانه در دوران کرونا