مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-28حوادث

انهدام باند 2 نفره فروش داروهای تقلبی کرونا/ هر واکسن 17 میلیون


رییس پلیس فتا از دستگیری 2 متهم که در فضای مجازی داروی تقلبی درمان کرونا را به عنوان داروی واقعی به کاربران فضای مجازی می فروختند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه قیمت هر کدام 170 میلیون ریال در مجموع به مبلغ 510 میلیون ریال به حساب وی واریز کردم.

اما پس از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی داروها را تقلبی اعلام و در اظهار داشت در صورت استفاده می توانست منجر به مرگ پدرم شود.

وی تصریح کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد، متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش داروهای کرونا مبالغ بسیار بالا داروهای تقلبی را به عنوان داروهای درمانی به متقاضیان این داروها فروخته است.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی های قضایی اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه وی مراجعه و موفق شدند وی را دستگیر و در بررسی های بیشتر ار مخفیگاهش تعداد زیادی از داروهای تقلبی کرونا کشف کنند.

رییس پلیس فتا پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی های اولیه اظهار داشت، مدتی است از زندان آزاد شده ام و با توجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانم که در داروخانه کار می کند با راه اندازی یک کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 2 نفره فروش داروهای تقلبی کرونا/ هر واکسن 17 میلیون

انهدام باند 2 نفره فروش داروهای تقلبی کرونا/ هر واکسن 17 میلیون