مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-28حوادث

بازداشت دزدهای 50 منزل در تهران/6 سارق و 2 مالخر


در تحقیقات میدانی در محدوده جغرافیایی محل سرقت آغاز و به دست آمد سارقان در اکیپ های 3 و 4 نفره با استفاده از ماسک با خودرو پژو 207 و موتورسیکلت در محل های سرقت حاضر شده اند.

- رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 6سارق منزل و 2 مالخر اموال سرقتی و کشف 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا بر اساس پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: چندین فقره سرقت منزل مشابه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و بررسی اولیه نشان از این داشت، سارق یا سارقان در ساعات اولیه شب یا بامداد با تخریب قفل درب ورودی وارد منازل مال باختگان شده و اموال با ارزش آن ها را از قبیل طلاجات و وجه نقد را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با سرقت منزل و دایره اطلاعات جنایی پایگاه ششم قرار گرفت، ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد که سارقان پس از تخریب درب ورودی حتی آیفون های تصویری که دارای حافظه ضبط تصویر بوده را نیز سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی گفت : در تحقیقات میدانی در محدوده جغرافیایی محل سرقت آغاز و به دست آمد سارقان در اکیپ های 3 و 4 نفره با استفاده از ماسک با خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دزدهای 50 منزل در تهران/6 سارق و 2 مالخر

بازداشت دزدهای 50 منزل در تهران/6 سارق و 2 مالخر