مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-28فرهنگي

تعامل اداره میراث فرهنگی دزفول با دانشگاه ها تقویت می شود


سرپرست اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: اداره میراث فرهنگی دزفول در زمینه ثبت ملی آثار و تدوین طرح های مرمتی از ظرفیت دانشگاه های شهرستان استفاده خواهد کرد.

- مهدی چناری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانشگاه ها، اساتید و فارغ التحصیلان رشته های معماری، عمران، گردشگری و سایر رشته های مرتبط با فعالیت های این اداره می توانند ما را در پیشبرد اهداف یاری کنند؛ لذا تقویت همکاری و استفاده از ظرفیت های مراکز علمی و فرهیختگان شهرستان از جمله مهم ترین برنامه های اداره میراث فرهنگی دزفول است.

وی افزود: تهیه طرح های مطالعاتی، تهیه طرح های مرمتی و انجام کارهای کارشناسی در راستای ثبت ملی آثار تاریخی از جمله اقداماتی است که دانشگاه ها می توانند در این زمینه ها ما را یاری کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول عنوان کرد: فارغ التحصیلان رشته های مرمت، معماری و عمران می توانند در صورت توانایی و تمایل به اداره میراث فرهنگی مراجعه کنند تا ما تک بناها و محوطه ها را برای تهیه طرح های مرمتی به آنها معرفی کنیم تا هر زمانی که اعتباراتی حاصل شد، طرح مرمتی آثار از قبل تدوین و تهیه شده باشد.

چناری به برگزاری نشست هم اندیشی با دانشگاه جندی شاپور دزفول طی روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: رییس دانشگاه جندی شاپور اعلام کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل اداره میراث فرهنگی دزفول با دانشگاه ها تقویت می شود

تعامل اداره میراث فرهنگی دزفول با دانشگاه ها تقویت می شود