مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-28سياسي

واکنش استانداری به ماجرای «استخدام رانتی»/ معاون استاندار: لیست را تایید می کنیم!


استانداری کرمانشاه در واکنش به خبر «استخدام رانتی» واکنش نشان داد، اما توضیحات آنان بسیار پراشکال و مبهم است و همین مسئله بر پیچیده تر شده ابعاد ماجرا افزود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش فعالان فضای مجازی استان کرمانشاه، با اعتراض به شائبه استخدام برخی از افراد اصلاح طلب در دولت واکنش نشان دادند.

بنابر گفته این فعالان، لیستی 20 نفره از اصلاح طلبان و فعالان ستادی حسن روحانی تهیه شده و مسئولان کرمانشاه به دنبال آن هستند که در سال آخر دولت، این افراد را به استخدام دولت در بیاورند.

این اتفاق در حد شایعه باقی ماند تا اینکه سندی با امضای استاندار در خصوص جذب این افراد، تمام حدسیات را به واقعیت بدل کرد و موجب انتقادات بسیار گسترده ای در سطح استان علیه این اقدام استانداری شد.

نامه ای که اولین بار در خبرگزاری فارس منتشر شد و نشان داد که استاندار کرمانشاه برای جذب تعدادی از فعالین ستادی حسن روحانی با وی مکاتبه داشته است.

معاون استاندار بدون توجه به این نامه و متن آن، رسانه ها را به رفتار جناحی و خلاف واقع متهم کرد! در نامه صادره که مورخ 99/07/03 با امضای شخص استاندار تقدیم نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه شد، صراحتاً عنوان شده که تعداد 20 نفر از فعالین ستادی آقای روحانی به کارگیری و جذب شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استانداری به ماجرای «استخدام رانتی»/ معاون استاندار: لیست را تایید می کنیم!

واکنش استانداری به ماجرای «استخدام رانتی»/ معاون استاندار: لیست را تایید می کنیم!