مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-28سياسي

محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) توسط طلاب سیرجانی


تجمع گروهی از طلاب علوم دینی در اعتراض به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در حوزه علمیه مفیدیه سیرجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، صبح امروز تجمع گروهی از طلاب علوم دینی سیرجان در اعتراض به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در حوزه علمیه مفیدیه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در حاشیه این تجمع گفت: دشمنان از گسترش اسلام و قدرت یافتن آن در میان جوامع مختلف به هراس افتادند و با انجام این گونه اقدامات تلاش می کنند تا دشمنی دیرینه خود را به اسلام داشته باشند و نشان دهند.

وی افزود: مردم مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان در مقابل این توطئه ایستادگی می کنند و اجازه نخواهند داد به ساحت دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) توهین شود و در نهایت خفت و خاری شکست از آن دشمنان اسلام است .

طلاب حاضر در این تجمع با در دست داشتن پلاکادرهایی شعارهایی مبنی بر محکومیت توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) سردادند و به حرمت شکنی ها به مقدسات اسلام واکنش نشان دادند.

بیانیه جامعه بسیج اساتید استان کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) کفار غربی به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده در راستای تامین منافع صهیونیسم جهانی دشمنی اش را نسبت به اسلام و ارزش های اسلامی با افراطی گری نهادینه کرده است و هر چند وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) توسط طلاب سیرجانی

محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) توسط طلاب سیرجانی