مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-28بين الملل

مسکو: بی اعتنایی به پیشنهاد پوتین، نشان دهنده بی مسئولیتی به امنیت اروپاست


معاون وزیر خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، پیشنهاد پوتین درباره پیمان نیروهای اتمی میان برد یا INF با هدف جلوگیری از بحران جدید موشکی در اروپا است و آنهایی که تلاش می کنند تا آن را نادیده بگیرند، - معاون وزیر خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، پیشنهاد پوتین درباره پیمان نیروهای اتمی میان برد یا INF با هدف جلوگیری از بحران جدید موشکی در اروپا است و آنهایی که تلاش می کنند تا آن را نادیده بگیرند، رویکرد غیرمسئولانه ای در قبال امنیت اروپا دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه روز دوشنبه گفت که خروج آمریکا از این پیمان یک اشتباه بزرگ بوده که خطر ایجاد یک رقابت تسلیحات اتمی جدید را در پی دارد.

سرگیی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت: این پیشنهاد به قدر کافی جدی بود و یک تحقیق و مطالعه کامل را می طلبد.

عمق این پیشنهاد مربوط به درخواست برای یک فهم و درک بنیادی است که بازتاب سیاست رهبری فدراسیون روسیه است که به دنبال راهی برای ثبات اوضاع نظامی و سیاسی در اروپا به ویژه برای جلوگیری از اضطرار یک بحران موشکی جدید است.

وی ادامه داد: آنهایی که تلاش می کنند تا این پیشنهاد را نادیده بگیرند و ابتکارعمل های پوتین را مربوط به این پیمان مورد بی اعتنایی قرار دهند، رویکردی غیرمسئولانه در قبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: بی اعتنایی به پیشنهاد پوتین، نشان دهنده بی مسئولیتی به امنیت اروپاست

مسکو: بی اعتنایی به پیشنهاد پوتین، نشان دهنده بی مسئولیتی به امنیت اروپاست