مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-28پزشكي

خدمات الکترونیک شهرداری سمنان تقویت شود


رییس سازمان برنامه ریزی سمنان بابیان اینکه خدمات الکترونیک در شهرداری سمنان باید تقویت شود، گفت: سازمان برنامه استان برای تحقق این مهم بودجه اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای به حداقل رسیدن مراجعه حضوری مردم امری ضروری است.

وی ضمن بیان اینکه نهادها، دستگاه ها و شهرداری ها باید برای تقویت خدمات الکترونیک بیش از پیش تلاش کنند، افزود: در کنار شهرداری ها دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان نیز برای کاهش بار مراجعه حضوری مردم باید خدمات الکترونیک خود را توسعه دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان بابیان اینکه این سازمان اعتباراتی برای الکترونیکی شدن خدمات شهرداری شهر سمنان تخصیص خواهد داد، ابراز داشت: شهرداری نیز می بایست از محل اعتبارهای داخلی برای اجرای این طرح اعتباراتی تخصیص دهد.

مالکی ضمن بیان اینکه شهرداری سمنان با الکترونیکی نمودن خدمات به اقشار مردم می تواند الگوی مناسب برای دیگر شهرداری های استان در اجرای این طرح باشد، تصریح کرد: به طور حتم باید طرح الکترونیکی شدن خدمات در شهرداری سمنان تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

وی بابیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات شهرداری سمنان به طور ویژه در دستور کار باید باشد، افزود: برای بودجه سال آینده بخشی از اعتبارهای عمرانی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات الکترونیک شهرداری سمنان تقویت شود

خدمات الکترونیک شهرداری سمنان تقویت شود