مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-28سياسي

الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نیروی زمینی ارتش


در مراسمی که با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی بازتولید شده به ناوگان تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.

- در مراسمی که با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی بازتولید شده به ناوگان تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح چهارشنبه در مراسمی که با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) و جمعی از فرماندهان نظامی در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد.

این خودروها توسط معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش بازتولید و به ناوگان تحرک و ترابری این نیرو ملحق شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: در حوزه خودروهای فوق سنگین تانکر با مشکلاتی مواجه بودیم.

خودروهایی که امروز بازتولید و به ناوگان نزاجا ملحق شدند، آهن قراضه ای بیش نبودند اما با همفکری با کارشناسان اهل فن تصمیم گرفتیم که اسم آهن فراضه ها را بازتولید و به ناوگان فوق سنگین خودارحاق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نیروی زمینی ارتش

الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نیروی زمینی ارتش