مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-28سياسي

اسماعیلی: حفظ نظام از اوجب واجبات است


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اظهار کرد: مردم با مقاومت خود سنگ تمام گذاشته و با تمام وجود پشتوانه محکم این نظام هستند.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اظهار کرد: مردم با مقاومت خود سنگ تمام گذاشته و با تمام وجود پشتوانه محکم این نظام هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن اینکه در ابتدای اظهارات خود اظهارات اخیر رییس جمهور فرانسه در توهین یه صاحت قدسی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد گفت: جمهوری اسلامی ایران نعمت بزرگ و امانت گرانبهای شهدا و امام راحل (ره) در اختیار ما قرار دارد، حفظ این نظام از اوجب واجبات است، باید به نقش برجسته مردم در تمامی عرصه های اجتماعی اذعان کنیم، آنها با مقاومت خود سنگ تمام گذاشته و با تمام وجود پشتوانه محکم این نظام هستند.

وی افزود: اما در این سو علی رغم اقدامات مهم انجام یافته و برخورداری از استقلال و اقتدار ملی کمبود ها و ضعف هایی وجود دارد که متاسفانه نتوانستیم آن گونه که در شأن این ملت است نسبت به آن عمل کنیم، نفوذ برخی صاحب منصبان نااهل و مرفهین بی درد در رده های مختلف مدیریتی، سوءتدبیر و و سیاست های غلط در حوزه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: حفظ نظام از اوجب واجبات است

اسماعیلی: حفظ نظام از اوجب واجبات است