مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-28سياسي

اجرای 25 طرح امنیتی در شهریار/زیرساخت ها انتظامی تقویت شود


فرماندار شهریار با اشاره به اجرای 25 طرح امنیتی و انتظامی در شهریار گفت: زیرساخت های انتظامی در غرب استان تهران نیاز به تقویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوراله طاهری صبح چهارشنبه در جمع فرماندهان انتظامی غرب استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاند حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی و رضا کرم محمدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد، لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس و سید محمد مختاری سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد اظهار داشت: وضعیت غرب استان تهران با توجه به تنوع و تراکم زیاد جمعیت در این منطقه به لحاظ امنیتی مطلوب است.

فرماندار شهریار با بیان اینکه غرب استان تهران شرایط بسیار متفاوتی با سایر نقاط استان دارد گفت: به واسطه تنوع قومیتی در این منطقه تنوع جرم را هم شاهد هستیم لذا ضرورت دارد که زیرساخت های انتظامی غرب استان تهران بیش از گذشته تقویت شود.

طاهری در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه بیشترین آمار مهاجرت به استان تهران را در شهرستان غرب استان شاهد هستیم این منطقه نیازمند نگاه ویژه و خاص در همه بخش های برنامه ریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 25 طرح امنیتی در شهریار/زیرساخت ها انتظامی تقویت شود

اجرای 25 طرح امنیتی در شهریار/زیرساخت ها انتظامی تقویت شود