مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-28بين الملل

دیده بان حقوق بشر: میزبانی ریاض از نشست زنان گروه 20 سرپوشی بر نقض هایش است


پژوهشگر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در دیده بان حقوق بشر تاکید کرد، صحبت از اصلاحات در عربستان صرفا یک حرف است مگر زمانی که فعالان زن حقوق بشر این کشور آزاد شوند.

- دیده بان حقوق بشر: میزبانی ریاض از نشست "زنان گروه 20" سرپوشی بر نقض هایش است پژوهشگر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در دیده بان حقوق بشر تاکید کرد، صحبت از اصلاحات در عربستان صرفا یک حرف است مگر زمانی که فعالان زن حقوق بشر این کشور آزاد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، هبه زیادین، پژوهشگر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در دیده بان حقوق بشر در یادداشتی می گوید: در کنفرانس نشست زنان 2020 که روز پنجشنبه پایان می یابد، کارشناسان حقوق زن، نمایندگان سازمان های غیر دولتی، شرکت های خصوصی و موسسه های آکادمیک تحقق فرصت ها در قرن 21 برای همه را بررسی می کنند.

حال آنکه این شعاری است که پشتش واقعیتِ امروز خیلی از فعالان زن حقوق بشری سعودی نهفته است.

هدف دولت عربستان در استفاده از حقوق زنان سرپوش نهادن بر نقض های مستند است و شرکت کنندگان در کنفرانس w20 از جمله شرکت کننده استرالیا بهتر است هرگونه تلاش های عربستان برای پاک کردن کارنامه خود را رد کنند.

این شرکت کنندگان بهتر است خوب بدانند که دولت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی سیاست سرکوب زنان مدافع حقوق بشر را در پیش گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر: میزبانی ریاض از نشست زنان گروه 20 سرپوشی بر نقض هایش است

دیده بان حقوق بشر: میزبانی ریاض از نشست زنان گروه 20 سرپوشی بر نقض هایش است