مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-28اجتماعي

سیزدهمین دوره جنبش پارالمپیک در کردستان مجازی برگزار شد


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا آیین گرامیداشت سیزدهمین دوره جنبش پارالمپیک به صورت مجازی دراستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر صبح امروز در این آیین با بیان اینکه ورزش ابزاری مهم برای ایجاد نشاط در جامعه و نهادینه سازی فعالیت های بدنی است، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته ملی پارالمپیک با شعار تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی براساس علایق و نوع معلولیت دانش آموزان با نیازهای ویژه و امکانات موجود در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان و ایجاد نشاط در آنان گفت: ورزش یکی از ساحت های شش گانه و تربیت بدنی از مهم ترین ارکان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است .

وی با بیان اینکه تلاش آموزش و پرورش با نیازهای ویژه همسو کردن ورزش دانش آموزی با سیاست های پارالمپیک است، اظهار داشت: استعدادیابی، ارتقای سلامت روان، تربیت بدنی - مهارتی و توسعه ورزش همگانی بین دانش آموزان با نیازهای ویژه از مهم ترین اهداف اجرای پارالمپیک است .

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان دستیابی به اهداف متعالی ورزش و اشاعه فرهنگ ورزش در مدارس با نیازهای ویژه را مهم دانست و تأکیدکرد:  فعالیت های منظم و مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین دوره جنبش پارالمپیک در کردستان مجازی برگزار شد

سیزدهمین دوره جنبش پارالمپیک در کردستان مجازی برگزار شد