مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-28اقتصادي

ایجاد تصفیه خانه در واحدهای فراوری کشمش ملایر


رییس اداره حفاظت محیط زیست ملایر با بیان اینکه تعدادی از واحدهای فرآوری کشمش در شهرستان دارای تصفیه خانه هستند گفت: واحدهای فرآوری که در شهرک های صنعتی واقع شده اند نیز ملزم به احداث واحد پیش تصفیه هستند.

- عباس نجاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه یکی از فعالیت های مستمر کارشناسان محیط زیست بازدید مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان در راستای رعایت استانداردهای زیست محیطی است اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملایر قطب تولید انگور و کشمش در استان و کشور است تعداد زیادی واحد فرآوری کشمش در این شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از این واحدها فعال و برخی نیمه فعال هستند افزود: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی ملزم به رعایت موارد زیست محیطی هستند واحدهای فرآوری کشمش نیز جزو این واحدها بوده که ملزم به رعایت ضوابط هستند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر گفت: طی سال های اخیر میزان آلایندگی واحدهای فرآوری کشمش در شهرستان به حداقل رسیده و این واحدها عملکرد خوبی در پارامترهای زیست محیطی داشته اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این واحدها استانداردهای زیست محیطی را به خوبی رعایت کرده و دارای تصفیه خانه هستند افزود: تصفیه خانه بیشتر مربوط به واحدهایی است که در طول سال فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تصفیه خانه در واحدهای فراوری کشمش ملایر

ایجاد تصفیه خانه در واحدهای فراوری کشمش ملایر