مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:352020-10-27حوادث

کشف بیش از 339 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 339 کیلو و 500 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی ال 90 در محور بابامیدان _ یاسوج خبر داد.

- سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً در بیان جزییات این خبر افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مرجع قضایی حین کنترل خودروهای عبوری در محور بابامیدان _ یاسوج به یک دستگاه خودروی ال 90 مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو 339 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط کردند اظهار کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی با قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد و با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 339 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

کشف بیش از 339 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد